. Is net een ruiter en het helpt wel.
(doen wij ook).[HK] Het Monty Roberts klets en ervarings topic!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Is net een ruiter en het helpt wel.
(doen wij ook).montyjansen schreef:als je vriendin paarden zadelmak maakt voor haar werk, waarom maakt ze dan geen pop en zet die er eerst op, valt er ook niet zo gouw van af.. Is net een ruiter en het helpt wel.
(doen wij ook).
[HK] Het Monty Roberts klets en ervarings topic!!!
runningkawa schreef:Net als urielle doe ik aan beide kanten rare dingen.
Doe bewust lomp nadat ze rustig goed vinden.
en met de singel rinkelen en ga zo maar door... 

runningkawa schreef:Hoofd naar binnen houden en je kan niet klem komen zitten
dat is ook wel weer zo weg en ik geef het ook niet door, maar de eerste keer is het voor mij altijd weer spannend.
en ik heb eigenlijk nog nooit wat te klagen gehad maar wacht nog op een rotzak die meteen alles op alles zet om mij er af te krijgen
Rianneke schreef:runningkawa schreef:Hoofd naar binnen houden en je kan niet klem komen zitten
der zit wel wat in... en binnen zijn ze misschien minder snel afgeleid.

Ik heb nog maar een wedstrijd gehad waar hij het echt heel eng vond, maar daar had ik een ander paard nauwelijks rond gestuurd gekregen. femmefatale1 schreef:montyjansen schreef:als je vriendin paarden zadelmak maakt voor haar werk, waarom maakt ze dan geen pop en zet die er eerst op, valt er ook niet zo gouw van af.. Is net een ruiter en het helpt wel.
(doen wij ook).
[HK] Het Monty Roberts klets en ervarings topic!!!
Daar ben ik nou weer geen voorstander van.
Stel dat de pop niet goed vast zit, en deze onder de buik beland, dan heb je nog veel meer problemen..