Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:is ook dwang. Dat het uitrekt wil niet zeggen dat er geen dwang bij komt kijken...
Tallie_Ho schreef:Ik denk dat ze niet wil gaan luisteren.. Denk dat er weer een pony naar de knoppen gaat doordat er niet naar de goedbedoelde adviezen word geluisterd.
Ik snap alleen niet waarom TS een topic start als ze toch geen goed advies wil hebben.
Tallie_Ho schreef:Ik snap alleen niet waarom TS een topic start als ze toch geen goed advies wil hebben.
Chikkie96 schreef:Hek vorige week al gevraagt;) EN daar komt nog bij , dat Gipsy(mijn pony ) nooit naar beneden loopt, jullie kunnen dat dan niet zien ( whaha) maar ik zie wel dat dat ook nooit zal gebeuren , ze is daar heel stroef in, en heel sterk. met lichte contacten kom je dr niet eens , heel vervelend. en wil niet dat ze onderdwang naar beneden loopt, daarom de elastieken

Sievra schreef:Laat eens naar het zadel kijken en check of het bit correct is! Vaak zit daar het probleem. Een paard loopt van nature naar beneden en geen sterren te kijken, Is alles goed en is ook de rug van je paard ok, dan kan je onder begeleiding gebruik maken van een hulpteugel, eventueel een halsverlenger. Maar sluit eerst de andere dingen uit! Succes