Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mutageen schreef:Vjestagirl schreef:Wie weet kwam jij wel naar de bak toe gestampt met een kwade lichaamshouding (of iets wat hij zo intepeteerde) en had hij zoiets van 'jij wilt dat ik ga, ok ok ik ga al'.
In eerste instantie liep ik heel rustig naar hem toe. Toen ik een stapje dichterbij zette, liep hij weg.
Toen uit de bak gegaan en toen in één rechte lijn op hem afgestapt en toen bleef ie staan. Eigenaardig dier is het, dat wel!

Mijn pony ervaart het nl ook als bedreigent als je rechtstreeks naar zijn hoofd wandeld en hem ineens vast grijpt! Sommige paarden hebben een rustigere benadering nodig.
als je beetje een beledigt paard hebt komt hij helemaal niet meer naar je toe als je hem een paar keer weg jaagt, en alle andere type paarden breng je alleen maar in verwarring als je niet weet waar je mee bezig bent en je niet bewust bent van je lichaamshouding.
! JoCo schreef:Neem in het vervolg iets lekkers mee, dan loopt hij waarschijnlijk niet weg!
Ik vind dit niet echt stout gedrag hoor ... zou hem er ook niet voor straffen als ik jou was ...
moniekk schreef:JoCo schreef:Neem in het vervolg iets lekkers mee, dan loopt hij waarschijnlijk niet weg!
Ik vind dit niet echt stout gedrag hoor ... zou hem er ook niet voor straffen als ik jou was ...
neeem in het vervolg geen lekkers mee!!! daar krijg je schooi knollen van hij moet gewoon respect voor jou hebben en je kunt m belonen met een lief woordje/klopje op zn schouder
Vjestagirl schreef:Dan mag je je afvragen wat je belangrijker vind. 15 min later bij die vriendin omdat je nog eventjes iets met je paard moest doen, of je paard rats pluk grijp sleur en pleur op stal zetten, alleen om ten kosten van alles optijd te zijn.
Een paard loopt niet weg, om jou te pesten. Wie weet kwam jij wel naar de bak toe gestampt met een kwade lichaamshouding (of iets wat hij zo intepeteerde) en had hij zoiets van 'jij wilt dat ik ga, ok ok ik ga al'.
En keihard aanpakken lijkt me een slecht plan. Loop rustig naar hem toe, geeft hem een kriebeltje omdat hij je dichtbij liet komen, en neem hem mee.
waar maken jullie je allemaal druk om
loop gewoon dat land op/ die paddoc in en ga gewoon dat paard halen op een normale manier
Dier is dan gewoonweg met andere dingen bezig als het baasje
en terecht, want het is speelkwartier 
KiWiKo schreef:Damnwaar maken jullie je allemaal druk om
loop gewoon dat land op/ die paddoc in en ga gewoon dat paard halen op een normale manier
Dier is dan gewoonweg met andere dingen bezig als het baasje
en terecht, want het is speelkwartier
maar je weet natuurlijk nooit wat er met hem in dat weiland is gebeurd :| Runn_love_ schreef:dan mocht ie je duidelijk welmaar je weet natuurlijk nooit wat er met hem in dat weiland is gebeurd :|