te ver voorover

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suprice

Re: te ver voorover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:37

Ik heb het ook met lichtrijden.. Verder heb ik er ook nooit last van, gelukkig hoef ik in mijn proeven niet meer licht te rijden Tong uitsteken Haha nee maar je moet gewoon elke keer iemand hebben die het zegt, want zelf denk je er niet de hele tijd aan als je aan het rijden bent. Als je een paar keer iemand langs de kant heb gehad die dit zegt, ga je er vanzelf meer aan denken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:04

Ik heb het ook hoor,het komt bj mij ook extra naar voren als het paard wat gaat hangen.
Zodra ik meer been geef en ze zich wat meer opricht,ga ik zelf ook weer rechter zitten.
verder inderdaad benen lang,schouderbladen naar elkaar drukken en vooruit kijken.

_lotteke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 12:28

Oke dankjullie Pling wel lekker als je in je proef niet meer hoeft licht te rijden haha
groetjes Kusje

Roxyy_Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 14:35

Ik heb er zelf ook heel veel last van gehad. Je moet in iedergeval heel streng voor jezelf zijn.
Als je een rijbak thuis hebt ofzo iets plak dan blaadjes naast de bordjes bijvoorbeeld met erop RECHTOP ZITTEN. Dat heeft bij mij heel erg geholpen. EN GEWOON DOORZETTEN! Bloos

RainDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 15:03

Rijd je misschien in een binnenbak, met spiegels?
Elke keer controleren of je goed zit dan.
Voor je uit kijken en jezelf goed lang maken. Succes. Knipoog

_lotteke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 14:50

allemaal bedankt, misschien heeft er iemand nog meer tips, of een idee welke het handigste is??
groetjes

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:54

heb je al wat gestest of zat er niks voor je tussen?

lovesabrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 19:15

gewoon vragen of je instructeur het elke keer tegen je zegt zodra je naar voren gaat! en misschien is vragen of iemand een filmpje opneemt als je aan het rijden bent dan kun je later duidelijk zien wat je fout doet!