Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiMmK schreef:Hmm daar had ik ook heel vaak last van en nog steeds hoor!
Maar bij mij heeft het erg geholpen om zelf wat leniger te worden (ik deed aan karate).
Als de spieren van jezelf wat zijn opgerekt kom je er veel makkelijker over heen.
Voor de rest kijk of er in de bak ergens een zand verhoging is? Wij hebben namelijk aan de alle zijkanten van de bak een soort van zand ophoping waar dan gras groeit, hier sta ik meestal dan op aangezien ik liever ook geen krukje wil gebruiken
Succes ermee!
KiMmK schreef:Hmm daar had ik ook heel vaak last van en nog steeds hoor!
Maar bij mij heeft het erg geholpen om zelf wat leniger te worden (ik deed aan karate).
Als de spieren van jezelf wat zijn opgerekt kom je er veel makkelijker over heen.
Voor de rest kijk of er in de bak ergens een zand verhoging is? Wij hebben namelijk aan de alle zijkanten van de bak een soort van zand ophoping waar dan gras groeit, hier sta ik meestal dan op aangezien ik liever ook geen krukje wil gebruiken
Succes ermee!
houvanponies schreef:Hupjes maak ik al
En ik wil liever zelf kunnen opstappen en niet afhankelijk te zijn van een krukje, en behalve dat al er niemand is om voor jou het krukje op te ruimen blijft de heletijd het krukje daar staan