Stoppen of doorgaan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Re: Stoppen of doorgaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 19:56

_Caitje__ schreef:
Pfff, kan je niet nog een keer filmen hoe de kleindochter rijdt? en dan zeggen dat ze het moet zien ofzo?

Ik laat het wel iemand doen Tong uitsteken, want zelf ga ik niet meer na de les kijken. Ik kan het écht niet aanzien.

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:59

Ook goed. Hoop voor je dat je moeder dan wel inziet dat het aan de kleindochter ligt.

sokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 20:32

Ik vind het ook raar dat je moeder jou niet gelooft.. Ze is nog maar 9 jaar!
De tip van de instructeur vond ik heel goed..
En anders kun je er weinig tegen doen. Misschien weigeren om nog langer op berry te rijden. Als ik jou was zou ik er echt geen zin meer in hebben op deze manier.

_Lunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 18:51

Ik ken het gevoel ,
Had hetzelfde voor , maar het probleem was dat het het paard was van mijn tante ,
Ik kon er ontzettend kwaad om worden , kheb uren zitten wenen , het maakte haar allemaal niet uit ,
Gewoon omdat ze het zelf niet inzag ..
Ik zou als het het paard van u moeder is ontzettend kwaad wordn Clown
N als ge zelf denkt da da niet uithaalt zou ik uw instructrice eens met u mama laten praten , mss dat als die het ook zegt u mama het wel inziet ,
N anders zou ik idd uitproberen of het helpt om te weigeren er nog op te rijdn ,
Ik snap helemaal hoe je je voelt , en het is ECHT ROT .

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 20:25

vervelend..snapte het een beetje
kan je dat meisje niet bitloos laten rijden op berry?
of haar zelf een keer goed les geven
kan je dit niet laten stoppen dan..?

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 11:08

Even een mededeling : Iemand hier op bokt ( ik weet denk ik al wie ) heeft dit naar me zus gestuurd, En nu is alles verpest. Deze hele week mag ik zowiezo niet komen en rijden, en weet ik het.

sokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 14:53

Dan maar niet. Zo moet je denken.

Gewoon weigeren nog langer te rijden en dan merken ze vanzelf wel dat de pony achteruit gaat..

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:20

Shauni schreef:
Even een mededeling : Iemand hier op bokt ( ik weet denk ik al wie ) heeft dit naar me zus gestuurd, En nu is alles verpest. Deze hele week mag ik zowiezo niet komen en rijden, en weet ik het.

Maar jij bent toch niet fout??

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:05

Hoezo mag je nu niet komen rijden? Mag dat dan niet van die staleigenaar ofzo? Snap niet echt dat je moeder de kant kiest van die kleindochter. En idd, hoe moeilijk het ook is, een tijdje niet gaan rijden en dan proberen door film te bewijzen dat zij het verkeerd doet. Succes in ieder geval en sterkte!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 19:52

Ik mag hier niet meer op in gaan, En het moet eraf. Ik ga dus even kijken of het lukt.
idd geval bedankt voor alle tips en hulp !

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:46

Ik heb even in je profiel gekeken. Volgens mij hebben jullie paarden genoeg, laat die meid maar op een ander rijden! Ik word er zo boos om als ik hoor dat ouders andermans kinderen voor trekken! Misschien zou je inderdaad een tijdje moeten stoppen met rijden, al is het alleen maar om niet te hoeven zien hoe slecht je pony gereden wordt. De instrukteur zou eens met je moeder moeten praten, misschien luistert ze daar wel naar. Voor je zus heb ik nog een tip: kijk eens naar je zusje en zie hoe ongelukkig ze is!
Meid, ik wens je veel sterkte en hoop dat je binnenkort weer lekker ALLEEN op je pony kan rijden.

Rebtor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 11:05

Wat een vervelende situatie... heel veel sterkte.