Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) wat de bedoeling is en hoe je het moet doen en zij doet alles op de volte. santos schreef:[
van grondwerk weet ik eigenlijk niets af: heeft iemand tips (lectuur, internetsites, oefeningen,...)?
Zoals ik al eerder aangaf, ik heb me ingekeken/gelezen op filmpjes op you tube, van Marijke de jong. Zij geeft een clinic, verdeeld over 8 ( geloof ik) filmpjes, met een verhaal erbij.
Je zult horen (er is geluid bij) wat de bedoeling is en hoe je het moet doen en zij doet alles op de volte.
; rechtrichten intoetsen en als je naar beneden scrolt, kom je paarden begrijpen tegen. Dit zijn filmpjes van Marijke de jong. Ze staan door elkaar, maar als je even zoekt kom je ze van 1 tot 8 tegen. santos schreef:Santos zoekt op you tube; rechtrichten intoetsen en als je naar beneden scrolt, kom je paarden begrijpen tegen. Dit zijn filmpjes van Marijke de jong. Ze staan door elkaar, maar als je even zoekt kom je ze van 1 tot 8 tegen.
Voor de rest is alles al gezegd, misschien is (als het mogelijk is) les nemen op deze manier ook wel heel verstandig!