Paard kreupelt om onder het werk uit te komen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kliko

Re: Paard kreupelt om onder het werk uit te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:31

En dat is niet zo best. Laten we maar hopen dat het dat niet is... Ik ken Mike persoonlijk maar heb hem nooit kreupel zien lopen bij jou (die keren heb ik je waarschijnlijk net niet zien rijden). Ik zou dus ook niet kunnen zeggen wat ik denk dat de oorzaak is. Het blijft natuurlijk een leasepaard, is niet van jou, dus uiteindelijk ligt het bij de eigenaar om te beslissen of hij er naar wil laten kijken. Het is voor jou een beetje een moeilijke situatie en dat is wel rot. Je zou met de eigenaar kunnen overleggen of hij er heil in ziet er een DA bij te halen. Succes!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 11:10

maar in de manege lessen loopt hij nooit kreupel? Anders zou hoefkatrol toch uitgesloten kunnen worden of niet? in ieder geval zou een osteopaat evt kunnen helpen.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 12:10

In de manegelessen loopt hij indd zelden of nooit kreupel.

Edit: alleen als hij dus eens in de gevorderdenles meeloopt en er iemand op zit die zin heeft om te kijken wat hij kan.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:49

Ja maar paarden met hoefkatrol hoeven ook helemaal niet kreupel te lopen. De mijne heeft ook nooit kreupel gelopen alleen bij de middendraf bijvoorbeeld als hij echt aan het werk moest.