Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

midgie schreef:Ik blijf trouwens altijd zitten in een rengalop, vind zelf de verlichte zit niet fijn.
. Dus niet echt verlichte zit, maar gewoon iets 'verlichter zitten' .
. 

Gewoon goed voor je blijven kijken, en je gewicht en evenwicht in je beugels leggen en dan komt het helemaal goed. Ik leg met een bumpy paard mijn handen op de schoft zodat ik niet kan trekken en het paard rustig door kan galopperen. poes schreef:Zoals nouvel het doet, doe ik ook
Ik vind het niet onverantwoord... Rengalop kan best toch philadelphia? Wij gaan ook soms echt hard en dat gaat altijd goed, strand is vaak de beste ondergrond.
Als je lesgever vind dat je eraan toe bent, is dat vast gewoon zoGewoon goed voor je blijven kijken, en je gewicht en evenwicht in je beugels leggen en dan komt het helemaal goed. Ik leg met een bumpy paard mijn handen op de schoft zodat ik niet kan trekken en het paard rustig door kan galopperen.
Gewoon been en zo hard mogelijk. Doen we niet vaak en het moet met de juiste mensen.