Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kingsley2 schreef:http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/2860060.gif
ik heb een leuk kinderzadeltje gevonden en daar kan het kind zich ook nog aan vast houden.
blijkbaar toch niet zo moeilijk ik heb even bij harry horse zadels gekeken en daar gaan ze dus al vanaf 13inch
Ik heb weer wat nieuws geleerd. Althans nooit goed gekeken dus
hahahah,
ik heb een vriendin die bij ons op stal staat en die werkt bij harry horse ik kan zo de prijs op vragen. ik heb zelf een harrys horse velzijdigheids zadel voor mijn man voor 300 euro.
dus dan ben ik benieuwd wat het kinderzadeltje kost.
. ik zal eens kijken op google.
ze hebben namelijk net 3 weken een splinternieuw zadel ( die 17 inch) 
Welshcobfan schreef:Een punaise op het zadel leggen
Ik heb twee schimmels gehad vroeger
runningkawa schreef:zonder beugels leren lichtrijden vind ik overigens geen goed idee.
Je hoort toch te leren lichtrijden vanuit je voeten, niet vanuit je Knieën.
Ik weet dat het op plaatsen zo wel geleerd wordt, maar dan kun je nooit je been ontspannen laten hangen

Ik ben benieuwd of het me gaat lukken.
Kingsley2 schreef:In princiepe is het zo dat kinderen pas vanaf twaalf jaar mogen paardrijden omdat dan het bekken is volgroeid.
Één keer per week is geen probleem maar meerdere keren kan het zo zijn dat kinderen op latere leeftijd dus kans hebben op een gekanteld bekken. Zoals bij mij zelf en bij meisjes kan dat problemen geven tijdens hun zwangerschap en hun bevalling.
Is mij verteld door het ziekenhuis en giropractor