Lielle schreef:alleen is TS (volgens haar profiel dan tenminste) 30, al zou je dat aan de berichten bepaald niet aflezen.
Typefoutje misschien?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:alleen is TS (volgens haar profiel dan tenminste) 30, al zou je dat aan de berichten bepaald niet aflezen.
LIBEROxLOVE schreef:mm, laat maar, ik begryp dat ik fout zit ofzo, ik ben idd 30 ja!
dat zat ik ook al te bedenken 

aerdenhout1 schreef:Tja die foto is niet echt slim, maar TS zit nog niet lang op bokt dus een foutje moet kunnen...toch???
Ik begrijp wat je bedoeld TS, maar deze foto is duidelijk iemand die in verlichte zit zit. Daarbij staan de handen van de jou bedoelde ruiters ook veel meer naar beneden en loopt ook het paard niet zo ontspannen als het paard op de foto.
Maar nogmaals, IK kan het plaatje wel voor me halen.

aerdenhout1 schreef:Zullen we dan afspreken dat ook de blunders van b.v Anky of een andere bekende ruiter of amazone niet meer geplaatst mogen worden? Het is dom, maar ik denk dat ze het ook nooit meer zal doen! Als ze tenminste nog terug durft te komen op bokt.

Of bedoel je het niet zo? 
muts_x schreef:aerdenhout1 schreef:Zullen we dan afspreken dat ook de blunders van b.v Anky of een andere bekende ruiter of amazone niet meer geplaatst mogen worden? Het is dom, maar ik denk dat ze het ook nooit meer zal doen! Als ze tenminste nog terug durft te komen op bokt.
Van bekende ruiters worden zoveel foto's geplaatst.
Vind jij dit een blunder dan?Of bedoel je het niet zo?
) Of kent iemand toevallig deze persoon...ik denk eigenlijk niet. Kijk dat het niet mag ben ik het helemaal me eens. 
- ook niet netjes om met 25 mensen op een TS om hetzelfde te gaan zitten vitten. Net als de posts waarin TS half belachelijk wordt gemaakt, à la 'En dat is iemand van 30...'

aerdenhout1 schreef:muts_x schreef:
Van bekende ruiters worden zoveel foto's geplaatst.
Vind jij dit een blunder dan?Of bedoel je het niet zo?
Ik bedoel met de foto's dat iedereen wel foto's mag plaatsen van de bekende ruiters als het eens fout gaat, maar deze onbekende mag dan weer niet. Er word in mijn ogen iets te bot gereageerd.( zeggen ze ook wel eens over mij) Of kent iemand toevallig deze persoon...ik denk eigenlijk niet. Kijk dat het niet mag ben ik het helemaal me eens.
Bij een topic waar ik zelf ook bij zit. Maar goed, dat doet er nu niet toe.

).