Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat is toch logisch !
filove schreef:amaar ik heb al een x zijn kiezen er bijna uitgetrokken maar hij laat maar niet los
OoappeloO schreef:Lotte1990 schreef:Harder trekken
Jullie vergeten helemaal de belangrijkste tip!Namelijk niet te vergeten je spoor er in te zetten, anders gaat 'ie niet naar voren!
Dat jullie het vergetenAmre kind moet anders een topic openen met de stelling: help ik trek aan de slof en paard staan stil!
Kun je zo alle oefeningen doorrijden, t/m de piaffe.
3Hearts schreef:Stang en trens er in hangen, dan de slof door de stang reigen. Dat is toch logisch !
Met de zweep slaan wil ook werken, en vergeet je wieltjessporen niet!
Skygirl schreef:filove schreef:amaar ik heb al een x zijn kiezen er bijna uitgetrokken maar hij laat maar niet los
Heb je weleens de longeerfoto's van Power and Paint gezien? Als je hem zó bijzet gaat het zeker lukken.
filove schreef:maari k Rijd al met sporen met wieltjes,, en daar loopt hij redelijk op ,,. ik Gaa maar eens aan de pinnen !
CleovG schreef:filove schreef:amaar ik heb al een x zijn kiezen er bijna uitgetrokken maar hij laat maar niet los
Dan moet je eens prikkeldraad om zijn bit heen doen.
en een kunstgebit is ook wel makkelijk, scheelt je in de kosten voor de tand arts he!
filove schreef:maari k Rijd al met sporen met wieltjes,, en daar loopt hij redelijk op ,,. ik Gaa maar eens aan de pinnen !

MelanieB schreef:En dan ook die hele lange, met grote wielen eraan!
En tevens ook nog een springzweep, daar kan je goed mee slaan toch?![]()
Pff, raar kind
Lotte1990 schreef:Bit met prikkeldraad erom werkt idd ook erg goed..! Als mensen dan vragen waarom je paard rood kwijlt zeg je gewoon dat je hem net een snoepje hebt gevoerd..
Celiien schreef:Lotte1990 schreef:Bit met prikkeldraad erom werkt idd ook erg goed..! Als mensen dan vragen waarom je paard rood kwijlt zeg je gewoon dat je hem net een snoepje hebt gevoerd..
![]()