Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fjordlover93 schreef:een vriendin van me zegt dat ik nog meer figuren meot gaan rijden... ze verveelt zich onder het rijden en dan gaat ze zelf wat bedenken. ik rij nu al heel eel figuren... zo ongeveer in een half uurtje heb ik 9 voltes, 5 gebroken lijnen, 4 wijken en 3 keer van hald verandert... dat ljkt me best veel...
fjordlover93 schreef:ik heb alles gecontroleerd, de dieen arts is nog geweest voor haar tanden enzo, het zadel past precies en ook heeft de dierenarts haar verder onderzocht, maar het was allemaal prima. k rij zelf in de m dus ik denk niet dat het daar aan licht... maar sommige paarden zijn nou eenmaal zo...
fjordlover93 schreef:ik heb alles gecontroleerd, de dieen arts is nog geweest voor haar tanden enzo, het zadel past precies en ook heeft de dierenarts haar verder onderzocht, maar het was allemaal prima. k rij zelf in de m dus ik denk niet dat het daar aan licht... maar sommige paarden zijn nou eenmaal zo...