miesie22 schreef:Je weet zelf dat je niet meer op je pony kan.. Waarom stap je er nog op dan? Ik zou gewoon Vrijheidsdressuur gaan doen of gaan longeren of vrijspringen(Als je daar genoeg ervaring mee hebt.) Of als je de beschikking hebt over een karretje en goed tuig kijken of je hem kan inspannen(Let op!: Wel met goede begeleiding die weet wat hij/zij doet!) of gewoon lekker wandelen!
Nogmaals: Ik zou NIET meer op je pony stappen...
Mylène
Mijn vriendinnen vinden dat het wel nog kan, ik ga maar eens raad vragen aan de hoefsmid en de veearts, die weten het welluct het beste..
Vrijehidsdresuuur lukt al een beetje.. Maar los spirngen helemaal niet.. dus dit is al geen mogenlijkheid..
Vor de kar lopen ga ik neit proberen omdat ik niemand heb die dan mee kan gaan (niemand met rijervaring ebdoel ik dan)
lekker gaan wandelen gaat ook niet want hijt rekt zich steeds weg (ben al 2 jaar niet meer mogen gaan) maar ik ga deze vakantie opnieuw proberen..
MVG
Rijden zij er trouwens zelf ook op en zijn ze even groot?
Een pony kan echt niet 2 keer zijn eigen gewicht dragen. TREKKEN zal ze bedoelen
. Een pony van 1.10m zal maximaal een 50-60 kg kunnen dragen. Al vindt ik 60 kg al aan de hoge kant.