Voor je uit kijken ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Voor je uit kijken ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 17:04

Ik heb daar ook last van, ik blíjf maar naar m'n pony kijken.. Volgens mijn vriendin moet je gewoon een briefje op je pony plakken waarop staat 'Hé, niet hier heen kijken!' ROFL

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 17:06

Hang aan een best lange draad een dikke vieze zwarte dode spin, dan durf je niet meer naar beneden te kijken Huilen van het lachen

Nobey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 17:17

Ik heb er ook een handje van om naar beneden te kijken.
Ik probeer mezelf er nu ook op te wijzen om recht te zitten want als ik naar beneden kijk dan zie je dat ook aan mijn houding. Dus ik denk eigenlijk continu rechtzitten!!!!!!! en eigelijk gaat het de laatste tijd wel beter mijn paard is er ook beter van gaan lopen scheelt misschien ook als je dat in je achterhoofd houdt.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 18:11

Hoi!
Ik heb er ook last van Tong uitsteken Ik herken het idee van juist je paard willen voelen en óvergeconcentreerd bezig zijn... Maar als ik ga springen/figureren rijdt/met meerdere paarden in de bak rijdt, móet ik wel voor me kijken om te zien waar ik heenga.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 18:19

Hoe rijden jullie in de manegelessen? Je zou namelijk kunnenvoorstellen een paar keer allemaal kriskras door elkaar en voor jezelf te gaan rijden, dan MOET je wel omhoog kijken en goed je lijnen vooruit kijken anders bots je tegen iedereen op..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 18:29

We rijden gewoon voor onszelf, niet in een rijtje hoor Lachen Maar als ik op de hoefslag rijd, of op voltes ga ik heel snel naar beneden kijken. Als we voor onszelf figuren moeten rijden kijk ik volgens mij wel vooruit, dat zal wel moeten denk ik Nagelbijten / Gniffelen

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 18:31

Iemand die ik kende.. had zo'n dingetje gemaakt wat je dan om je nek kon doen en waardoor je niet meer naar beneden kon kijken. Dat dingetje hield zeg maar je kin tegen, dus verder dan dat kan je dan niet naar beneden Tong uitsteken
Was best handig.. Knipoog

Leila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:01

Ik had het eerst ook en keek altijd naar t paard dat voor me reed. Of je kan tussen de oren van het paard doorkijken, probeer altijd die 2 oren in beeld te hebben. zie je ook meteen in wat voor bui die is :p

Spike47

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 03:02

Ik kijk ook altijd naar beneden, maar zodra ik figuren moet rijden kijk ik naar voren. Helaas val ik dan weer terug door naar beneden te kijken Boos! Dus ik blijf de topic volgen voor de tips

freek_renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:14

Mijn vriendin kijkt alleen naar beneden om te kijken of ze op het juiste been lichtrijdt Lachen .

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:49

Ik heb het ook, vreselijk Clown

En elke keer do eje het weer zonder dat je er erg in hebt.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:06

Vreselijk is dat he, ik doe het ook, zeker nu ik veel alleen in de bak rij.
Ik probeer het om te draaien, na elke oefening mag ik even naar beneden kijken, zo wordt ik er erg bewust van, moet zeggen dat het best helpt.

Gewoon per oefening eraan denken Knipoog

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:19

ehm waar ga je dan heen? je moet toch sturen:P
haha grapje
gewoon tegen jezelf blijvem zeggen meer tips heb ik niet:P

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:59

Ik heb daar zelf ook (nog steeds helaas) veel last van, en wat bij mij wel hielp was focussen op de tok van de ruiter voor me Lachen Wel wat lastig als je ook individueel oefeningen rijdt, dus niet enkel achter elkaar, dan ging ik ook terug nr beneden kijken Boos! Maar dan gwn tegen jezelf blijven zeggen, moet wel lukken uiteindelijk!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 08:01

Ik heb er ook wat moeite mee.
Wat ik doe is veel wendingen rijden en merk wel dat dat helpt.
Soms betrap ik mezelf erop en ga een wending rijden.

Je moet kijken waar je heen gaat bij een wending kijk ik naar de ander kant van de bak (waar je dus uit moet komen). Bij mij helpt het!