Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DFromHeaven schreef:ostheopaat?
unamie schreef:Paarden staken niet zomaar, daar is echt een reden voor
__PSM__ schreef:Mijn merrie deed precies hetzelfde nadat de dierenarts ons had doorverwezen naar de osteopaat, aangezien ze op rechts heel stijf was...
Na een paar weken vakantie en veel longeren na 2 weken gin gik er weer op en deed ze precies hetzelfde...
Ik zou gewoon blijven rijden zoals je nu doet met het zweepje, dat doe ik namelijk ook, mijn merrie is nagekeken door dierenarts, hoefsmid, osteopaat, tandarts en mijn instructeur.. Waar ik inmiddels weg ben... Heb een andere gevonden vanwege tijdtekort...
Ik heb haar eerst een paar weken onder het zadel laten lopen net zoals jij, met een zweepje erbij.. Uiteindelijk gaat het nu weer goed.. Ik denk dat het inderdaad gewoon uitproberen is.. Mijn merrie heeft nu namelijk helemaal nergens meer last van.. Succes ermee.
unamie schreef:__PSM__ schreef:Mijn merrie deed precies hetzelfde nadat de dierenarts ons had doorverwezen naar de osteopaat, aangezien ze op rechts heel stijf was...
Na een paar weken vakantie en veel longeren na 2 weken gin gik er weer op en deed ze precies hetzelfde...
Ik zou gewoon blijven rijden zoals je nu doet met het zweepje, dat doe ik namelijk ook, mijn merrie is nagekeken door dierenarts, hoefsmid, osteopaat, tandarts en mijn instructeur.. Waar ik inmiddels weg ben... Heb een andere gevonden vanwege tijdtekort...
Ik heb haar eerst een paar weken onder het zadel laten lopen net zoals jij, met een zweepje erbij.. Uiteindelijk gaat het nu weer goed.. Ik denk dat het inderdaad gewoon uitproberen is.. Mijn merrie heeft nu namelijk helemaal nergens meer last van.. Succes ermee.
Super dat je er veel aan heb gedaan! je hebt iig je best gedaan![]()
Maar... al deze mensen doen helemaal niets aan de spieren van een paard!
Dat ontbreekt nl nog aan het lijstje![]()
En dan te bedenken dat 85%van de paarden in meer of mindere mate spierpijn heeft....
@sabje19
Super dat je paard enorm is opgeknapt na een happy-athlete massage.
Dat rijd toch een stuk fijner
unamie schreef:@sabje19
Super dat je paard enorm is opgeknapt na een happy-athlete massage.
Dat rijd toch een stuk fijner
unamie schreef:@tatjalove
Diaree kan ook duiden op wormen
wanneer is hij voor het laatst ontwormd en met welk middel?
Er zijn 3 Happy-athlete's in opleiding w.o. mijzelf
Deze werken tegen gereduceerd tarief
Deze zijn werkzaam in Noorholland-Zuidholland-Overijsel- Utrecht-Gelderland
Weet niet welke provincie je woont.