Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimbuuron schreef:@ Driebergen. Kijk daar heb ik nu wat aan. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik mijn paard zal gaan moeten rechtrichten.. Ik heb een afspraak bij Mireille den HOed staan. Wacht nog even op antwoord van haar. De zadelmaker komt morgen langs. Das snel
kimbuuron schreef:@ Driebergen. Kijk daar heb ik nu wat aan. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik mijn paard zal gaan moeten rechtrichten.. Ik heb een afspraak bij Mireille den HOed staan. Wacht nog even op antwoord van haar. De zadelmaker komt morgen langs. Das snel
Leuk fanatiek mens met veel verstand van het bewegingsapparaat van het paard.
)
kimbuuron schreef:ja, ik rijg haar alleen nog niet te pakken en ik vind het heel erg jammer dat het zeker 1 1/2 uur rijden is naar schaik. Kennen jullie iemand dichter bij Roosendaal die ook volgens deze wijze lesgeeft?????

kimbuuron schreef:Daar heb ik toch eerst gedegen les voor nodig!
Ir111 schreef:Ankem, no offence maar paardenbasis werkt niet speciaal met rechtrichten als ik het goed begrijp? Kan t niet vinden op de site namelijk?
). Door speciaal beslag, massages en uiteindelijk rechtricht instructie, heb ik haar nu alweer 8 jaar kreupelvrij.
. Maar er zijn wel mensen die vanuit het westen naar haar toekomen, bijv. voor een week en dan in de buurt blijven slapen. Je kan je paard ook door haar laten rijden of dit combineren met zelf les. Alles is bespreekbaar!
)