Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vjestagirl schreef:Door de weeks word ze niet gereden, alleen vrijdag zaterdag zondag. Door de weeks gaat ze 2 of 3x de stapmolen in. Ze krijgt wel aandacht. Ideaal zou het zijn als ze door de weeks ook gereden word, maar met dit kunstje durf ik er niemand op te laten.
Ineke2 schreef:Vjestagirl schreef:Door de weeks word ze niet gereden, alleen vrijdag zaterdag zondag. Door de weeks gaat ze 2 of 3x de stapmolen in. Ze krijgt wel aandacht. Ideaal zou het zijn als ze door de weeks ook gereden word, maar met dit kunstje durf ik er niemand op te laten.
Wat ik mij eigenlijk afvraag, waarom word ze doordeweeks niet gereden?
Ineke2 schreef:Vjestagirl schreef:Door de weeks word ze niet gereden, alleen vrijdag zaterdag zondag. Door de weeks gaat ze 2 of 3x de stapmolen in. Ze krijgt wel aandacht. Ideaal zou het zijn als ze door de weeks ook gereden word, maar met dit kunstje durf ik er niemand op te laten.
Wat ik mij eigenlijk afvraag, waarom word ze doordeweeks niet gereden?
Vjestagirl schreef:Bovendien... Als jij zou weten dat een paard dit doet... Zou je erop stappen....
Vjestagirl schreef:Dan heeft het dus weinig zin om te lessen...
Vjestagirl schreef:Ik ben gestopt met lessen. Als ik zei 'ze wil die hoek niet door' dan was het antwoord 'ok, dan gaan we in deze hoek oefenen' (en dat was altijd de hoek waar ze probleemloos liep.) Gevolg was dat ik aan de ene kant van de bak dressuur matig heel leuk kon rijden, en aan de andere kant van de bak nogsteeds niets kon. Ik had iemand anders geregeld (tenminste, aangeboden gekregen) maar die heeft een beroerte gehad.
...

) maar het resultaat is wel dat Levi o.a. dit geintje niet meer flikt en zo wel, dat ik het ook gelijk kan oplossen. Dát is immers waar je naar toe wil in een les...
Dit patroon doorbreken is nu het meest belangrijk. Succes ! lisa_pluisje schreef:Cynthiaaapje schreef:zingen fluiten nurieën werkte bij mij goed.. verder weet ik het niet..
Haha, ik dacht dat ik de enigste was die dit deed.