http://img134.imageshack.us/img134/3900/pict0190iz2.jpg
Op deze foto zie ik duidelijk dat ik mijn knieën 'in het zadel' druk en mijn onderbenen en voeten er maar een beetje bungelen.. en ja ook hier minder met mijn frut naar voren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Houden we erin
Maar inderdaad.. is het moeilijk te beoordelen.. en het is wel dezelfde persoon als op de 2e foto in mijn profiel, maar niet als op de 2e springfoto in mijn profiel.. op de pony 

Storm76 schreef:Tja, persoonlijk zie ik het nut niet zo in van springen zonder zadel, je krijgt er wat meer evenwicht door, maar ik denk dat je een paard meer tegenwerkt dan dat hij makkelijk kan springen (zeer enkele uitzonderingen daargelaten).
Omdat je gaat knellen krijgt je paard extra hulpen en dat zou niet nodig moeten zijn, en het is voor het paard ook niet fijn springen met iemand die niet stevig in een zadel kan zitten.
Je zit al wel beter dan op je andere foto in je profiel, maar dat kan ook niet anders, je hebt geen zadel op en kán dus ook niet gaan staan in je beugels en je 'frut' (grappig naampje hihi) te ver naar voor toe brengen.
en het woord 'frut' vind ik ook erg grappig

Selinaa schreef:oké, dus als ik het goed begrijp moet je je knieen aan het zadel houden(niet klemmen), steunen op je beugels en hakken uitdrukken:)
in mijn profiel staan fotos vooral onderaan waar heel erg mn knieen uit het zadel komen