Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Natasha schreef:Ik heb een 3,5 jarige, echte moeilijke merrie.
Ze is braaf met longeren.Tijdens het "hangen"doet ze het het eerste stuk goed, daarna ontploft ze en bokt hysterisch!!! }>
Als ik haar nu een spuit Sedalin geef, en haar daarna inrijdt, desnoods 2 keer die dag,
zou ze dan de andere dag, als de spuit is uitgewerkt, nog weten dat een ruiter op haar rug niet eng is?
Tast Sedalin het geheugen aan?
Natasha"]
[quote="sarabande schreef:Je kan natuurlijk gezien al deze reacties kijken of een van degenen met goede raad dat ook om wil zetten in de daad en je komt helpen???
en ik ben goed verzekerd!
Ik heb op het busje gekeken, maar het is een andere rustigmaker. De sedalin staat er weliswaar naast, maar hij heeft ander spul gehad (busje zonder naam!? van de diernarts gekregen. Sorry, ik moet leren mijn grote bek dicht te houden en eerst te kijken voor ik wat zeg. Maar het was al een jaar geleden en de 2 staan naast elkaar in het medicijnkastje. Maar feit is dat hi9j wel een rustigmaker gehad heeft. En dat kan de persoon die dit topic schreef (ben naam vergeten) natuurlijk geven. Deze maakt inderdaad in 't hoofd rustig