Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crossmonster schreef:ik denk eerder dat je bedoelt dat ie dan achter het bit kruipt...
nogal logisch als je een scherp bit inhangt om daarmee even flinkkracht te zetten ...
crossmonster schreef:ik denk eerder dat je bedoelt dat ie dan achter het bit kruipt...
nogal logisch als je een scherp bit inhangt om daarmee even flinkkracht te zetten ...
MyWishMax schreef:Nee hoor, je moet eigk dezelfde klasse starten en neemt zelfs winst mee. Je mág wel 1 klasse lager.
Ik ga volgend jaar ook paarden starten met mijn pony. Ik rijd er alleen al een jaar Z mee (nouja zonder blessures een half jaar).
Ik ga dus wel met S&T starten, als hij het fijn oppakt tenminste. Ik vind dat je eerst moet laten zien dat je alles beheerst zonder S&T in het Z.

gazzetta schreef:nee maar soms rij ik er wel eens mee omdat het voor mij dan wat meer onstpannen is en omdat ze dan heel goed haar hals los laat en haar hals is dan ook veel meer ontspannen als ik erna weer met een gewoon bit rij
Dagmarr schreef:MyWishMax schreef:Nee hoor, je moet eigk dezelfde klasse starten en neemt zelfs winst mee. Je mág wel 1 klasse lager.
Ik ga volgend jaar ook paarden starten met mijn pony. Ik rijd er alleen al een jaar Z mee (nouja zonder blessures een half jaar).
Ik ga dus wel met S&T starten, als hij het fijn oppakt tenminste. Ik vind dat je eerst moet laten zien dat je alles beheerst zonder S&T in het Z.
Is dat zo? neem je je winstpunten mee naar de paarden?
heb namelijk 43 winstpunten met mijn pony in de Z2 ( bij de pony's )
Ga nu over naar de Z2 paarden...
maar als je je punten dus mee neemt zou ik dus eigenlijk over mogen naar t zz-licht?
of zie ik dat nu verkeerd......![]()
ga sowizo eerst gewoon Z2 starten...
Reed em eerst ook met S&T.. maar vond het niet echt super gaan dus heb gewoon trensje erin gedaan.. want vin zijn S&T ook neit echt helemaal fijn zitten...
pas als hij weer helemaal super loopt ga ik weer met S&T..
Fijn he?