mop denken, je weet wel met de walkman die "adem in, adem uit enz" instrueert. Hééé misschien geen gekke oplossing eigenlijk... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mop denken, je weet wel met de walkman die "adem in, adem uit enz" instrueert. Hééé misschien geen gekke oplossing eigenlijk...
Ben blij dat ik er nu ook mn antwoord op heb.
karin84 schreef:Het is inderdaad sinds ze een nieuwe instructrice heeft. Voorheen had ze een consequenteen vriendelijke instructrice, die ze nu heeft is wat "strenger". wellicht dat dat er mee te maken heeft?
Kuggur, welke mop? Volgens mij mis ik iets
komt bij de kapper, en vraagt geknipt te worden, maar onder één voorwaarde: De kapper mag beslist de koptelefoon van haar walkman niet verwijderen. Hoewel hij het wat raar vind gaat de kapper akkoord, en gaat aan de slag. Maar als hij bijna klaar is knipt hij per ongeluk het draadje van de koptelefoon door...Het blondje word eerst rood, dan blauw, valt stuiptrekkend uit de kappersstoel, en sterft!
.
maar het heeft goed geholpen... ik kreeg heel erge hoestbuien. maar het is investeren. langzaam opbouwen dus eerst in stap je adem helemaal onder controle en dan in draf en dan in galop... 

ellepel schreef:er op gaan letten dat je ademt met je buik.![]()
in ademen borstkas omhoog, uitademen je buik naar buiten "duwen"
liedjes zingen helpt vaak,dan is je ademhaling beter.
neuriën mag ook.
Ik moet echt zeggen dat ik aan het paard kan merken wanneer ze slecht doorademt.
ellepel schreef:er op gaan letten dat je ademt met je buik.![]()
in ademen borstkas omhoog, uitademen je buik naar buiten "duwen"

karin84 schreef:Ze heeft gisteren gereden en ik was toeschouwerIk moet echt zeggen dat ik aan het paard kan merken wanneer ze slecht doorademt.
Nu heeft ze het goed door en is niet duizelig geweest, zelf niet licht in haar hoofd. Het gaat dus de goede kant op! O, ze heeft een abonnement op de BIT, hopelijk heeft ze het al gelezen.
Thanks!
karin84 schreef:Ze heeft gisteren gereden en ik was toeschouwerIk moet echt zeggen dat ik aan het paard kan merken wanneer ze slecht doorademt.
Nu heeft ze het goed door en is niet duizelig geweest, zelf niet licht in haar hoofd. Het gaat dus de goede kant op! O, ze heeft een abonnement op de BIT, hopelijk heeft ze het al gelezen.
Thanks!
_Margot_ schreef:zingen dat is het magische woord