Margreth schreef:Vido schreef:Solvej, Jeanette, is dat Haazen?
Ja, het is Jeannette Haazen
Die kent dit probleem ook, kan niet missen. Vertel je later nog s ff wat haar benadering is?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Margreth schreef:Vido schreef:Solvej, Jeanette, is dat Haazen?
Ja, het is Jeannette Haazen

Ik zie dit een beetje als dezelfde fase als toen hij bij het halthouden nageeflijk moest blijven. Toen kreeg ik hetzelfde gemier maar dan tegen de hand. Dat is toen ook opgelost door wat hij ook deed, de aanleuning te houden en hem weer terug halt te zetten. Nu doe ik dus hetzelfde, gewoon erop blijven zitten alsof ik gek ben en dan kruipt hij maar achteruit. Hij staat ergens wel weer een keer stil en dan beloon ik hem uiteraard. Bij omhoog gaan of dreigen krijgt hij trouwens wel een tik, want dat vind ik dan weer minder. Het stomme is dat hij een hele tijd braaf stil heeft gestaan, achterwaarts zat er ook op en ineens vindt hij het niet goed meer.
) en achterwaarts is ook heel gemakkelijk op een hele kleine hulp te doen. Wordt Wrangler ook heet of gewoon drammerig?
Morgen wedstrijd dus ben benieuwd of het dan ook gaat lukken aangezien er dan toch meer druk op de ketel staat. 

Dit slag paard kan je over het algemeen binnen een seconde weer laten spetteren bij het wegrijden.
Urielle schreef:Dat is positief! Ben je ook nog wezen lessen? Want ik ben uiteraard nog steeds benieuwd naar de benadering van Jeanette!
Als ik weer naar Jo ga, zal ik het ook eens vragen wat hij er van denkt. Bij de aanleuning was het destijds iig gewoon druk houden en laat hem maar doen, staat vanzelf wel een keer stil.