) En dan zelf er in lopen. Iedere stap die ze er dichter bij zetbelonen met iets lekkers tot dat ze er in gaat en dan heeeeel uitgebreid belonen:) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) En dan zelf er in lopen. Iedere stap die ze er dichter bij zetbelonen met iets lekkers tot dat ze er in gaat en dan heeeeel uitgebreid belonen:) Mii_Jessica schreef:Aan de hand gaan proberen zou ik zeggen. Zelf de plas inlopen ( gewoon je rijlaarsen met een goeie strakke regenbroek er over heen) En dan zelf er in lopen. Iedere stap die ze er dichter bij zetbelonen met iets lekkers tot dat ze er in gaat en dan heeeeel uitgebreid belonen:)
Celia schreef:Mii_Jessica schreef:Aan de hand gaan proberen zou ik zeggen. Zelf de plas inlopen ( gewoon je rijlaarsen met een goeie strakke regenbroek er over heen) En dan zelf er in lopen. Iedere stap die ze er dichter bij zetbelonen met iets lekkers tot dat ze er in gaat en dan heeeeel uitgebreid belonen:)
Hielp bij de mijne nog minder dan wanneer ik erop zat hoor
dena_mii schreef:Aan de hand gaan proberen zou ik zeggen. Zelf de plas inlopen ( gewoon je rijlaarsen met een goeie strakke regenbroek er over heen) En dan zelf er in lopen. Iedere stap die ze er dichter bij zetbelonen met iets lekkers tot dat ze er in gaat en dan heeeeel uitgebreid belonen:)

[/quote]
Neej jaah k ken een paardje bij wie dit heeft geholpen vandaar