Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peacehorses schreef:@ morris: van jou wil ik helemaal niets horen, 'volgens mij moet je hem maar gewoon in het land laten staan'. Lekker gezond voor die pony, ja! Ik weet dat ik te zwaar ben en ik wacht niet op een antwoord dat ik niet krijg, maar misschien is het moeilijk te begrijpen, ik wil het beste voor die pony én voor Emma, voor er ongelukken gebeuren omdat hij zo slecht/niet is ingereden
peacehorses schreef:@ nOekiiej: vind jij 70 kilo niet erg veel
maras schreef:Weet je wat het beste kunt gaan doen met die shetlander en dat is zonder gekheid en niet om gemene opmerkingen te plaatsen: je moet heel veel gaan wandelen met hem, elke dag minstens een uur als je tijd hebt want ik weet niet hoe groot jij zelf bent Peacehorse maar 70 kilo voor een 13 jarige is te veel, daar krijg jij zelf ook last van. Dus als je nu elke dag gaat wandelen en misschien zelfs na een tijdje gaat hardlopen met het beestje dan val jij af en de pony! Lopen is goed voor de band met de shetlander en het is ook nog eens heel goed voor jezelf. Maar ga er voorlopig maar niet op zitten, daar wordt het paardje niet beter van en ik denk ook niet dat je leuke reacties krijgt van omstanders die jou op dat paardje zien zitten. Succes met het afvallen het gaat je vast lukken!