Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shan schreef:Als ik het verhaal zo lees, zou ik er medisch gezien maar niet teveel aan uitgeven.
Paarden die zo steigeren zijn gewoon gevaarlijke engerds en als ik jouw was zou ik hem opruimen, beter vandaag nog dan morgen.
Maar goed als je dat niet, wilt breng hem dan eens een poosje naar een africhtingsstal. (beter besteed geld als aan osteopaten ed.)

pepelien schreef:Elke cent die je aan dit paard nog uit gaat geven is een cent teveel! Ik heb ook maar 1 advies OPRUIMEN!
Een paard kost veel te duur in onderhoud om er niet alles mee te kunnen doen als wat je graag wilt, bovendien is hij nog gevaarlijk ook.
Je zegt dat je hem niet weg kan doen. WAAROM!?!? (je hebt hem nog zo kort en hoe langer je hem hebt hoe moeilijker het word)
Als je hem wel weg doet, kun je een ander paard nemen, en ik weet zeker dat je die ook weer heel leuk gaat vinden en dan kan je weer genieten.
Achteraf ben je dan blij dat je die stap genomen hebt.
Het leven is veel te kort om te prutsen.
Dus zet je emoties opzij en denk verstandig na dat dit verder weggegooid geld is.
pansor schreef:wij met onze domme kop dachten dat hij nog moest wennen
Kaze schreef:Verstandig zijn is één, maar je mag het gevoel niet vergeten en de liefde die toch wel ontstaan is tussen hen beiden. Als zij in haar paardje gelooft en de juiste hulp kan krijgen, komen ze er allebei achteraf waarschijnlijk véél beter uit. Ze hebben dan samen alles doorgemaakt en hopelijk tot een goed einde gebracht, waardoor ze een grote vertrouwensband kunnen opbouwen.
pepelien schreef:Elke cent die je aan dit paard nog uit gaat geven is een cent teveel! Ik heb ook maar 1 advies OPRUIMEN!
Een paard kost veel te duur in onderhoud om er niet alles mee te kunnen doen als wat je graag wilt, bovendien is hij nog gevaarlijk ook.
Je zegt dat je hem niet weg kan doen. WAAROM!?!? (je hebt hem nog zo kort en hoe langer je hem hebt hoe moeilijker het word)
Als je hem wel weg doet, kun je een ander paard nemen, en ik weet zeker dat je die ook weer heel leuk gaat vinden en dan kan je weer genieten.
Achteraf ben je dan blij dat je die stap genomen hebt.
Het leven is veel te kort om te prutsen.
Dus zet je emoties opzij en denk verstandig na dat dit verder weggegooid geld is.