Is dit niet te snel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Is dit niet te snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:42

Even voor de duidelijkheid: dit paard is al volledig beleerd voor de kar, luistert dus al naar stemhulpen (zelfs als je in de wei loopt) , en is gewend dat er allemaal dingen over zijn hele lichaam zitten. Naar mijn mening gaat dit dus niet te snel. Het paard is ook erg braaf en heel snel vertrouwd. En ja, het mocht van de eigenaar Lachen En hij is niet te jong ofzo Lachen Weet niet precies hoe oud, dat weet Nanet misschien, maar ik niet Knipoog

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:26

zo zie je maar weer eerst vragen en goed lezen en dan pas je mening geven Lachen

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:53

spuit12 schreef:
zo zie je maar weer eerst vragen en goed lezen en dan pas je mening geven Lachen

Of gewoon meer informatie geven.... Want dat schept gelijk meer duidelijkheid onder de mensen en voorkomt vaak vervelende berichten of reacties.... Knipoog

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 18:00

Ik denk niet dat het te snel gaat bij die tink, aangezien deze ook al voor de kar is beleerd. Maar ik heb wel vaker gezien en gehoord en gemerkt dat een tink zich wel makkelijk laat beleren en vaak als ze beleerd zijn dat ze dan geintjes gaan uithalen * spreek uit ervaring, tot twee keer toe Knipoog *

nanett35

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 19:33

De tinker waarover ik het had is 6 jaar.

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:54

je weet zelf waarschijnlijk wel wanneer het paard gespannen word. doe gelijk een stap terug als je denkt dat hij het niet meer leuk vind of als hij gespannen word.
vraag niet te veel. moelijke dingen vervelen snel.
veel succes!

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:31

nanett35 schreef:
De tinker waarover ik het had is 6 jaar.

Dan moet het helemaal wel kunnen en zoals ik al zei, ze zijn met beleren vaak heel makkelijk en gaan daarna grapjes met je uithalen... Tong uitsteken

mirandaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 12:58

als hij het toelaat, is dat toch alleen maar prettig!