Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo doe je eigenlijk zelf al een deel van de keuring.

CoriienRN schreef:_marloes beetje raare beredenering, een uur vroeger komen of ze geen midelen geven ze kunnen dat ook veel verder van te voren doen, en jah dan komt hij er uiteindelijk er nog uit mer de keuring
ik zou zowiezo altijd gekeurt thuis, keuring's koste voor de verkoper als hij afgekeurt word, goed gekeurt voor jou
partuculier of handel MarryAnneR schreef:De pony was braaf dat wel, maar heb alle tips ter harte genomen en gezien dat hij scheef liep, op de voorhand was geen spieropbouw op dr billen had en volgens mij wat ruimte in de achterknie, leek iig oudr dan de 10. Liep overigens erg netjes en het waren echt aardige mensen.. maar helaas, dit durf ik wederom niet aan
daantjuhhh schreef:MarryAnneR schreef:De pony was braaf dat wel, maar heb alle tips ter harte genomen en gezien dat hij scheef liep, op de voorhand was geen spieropbouw op dr billen had en volgens mij wat ruimte in de achterknie, leek iig oudr dan de 10. Liep overigens erg netjes en het waren echt aardige mensen.. maar helaas, dit durf ik wederom niet aan
Onthoud wel geen enkele pony is 100% perfect..
(niet dat ik daarmee zeg dat dit een goede pony was of dat je het niet niet moet doen om die reden)
Maar hou het wel ff in je achterhoofd!