Mijn neefke zijn pony is ook opgeleerd maar daar deden ze toch niet constant aan losse teugel? die gaat nu al heel goed hij is zen tweede maand bezig nu..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik ga jullie info zeker toepassen!
succes!
maar ik heb toch grag wat info
Amelii schreef:ik rijd helemaal niet alleen met hem eher is altijd iemand bij mij mijn papa enzo en die heeft ook paardgereden en ook een andere man van de club enzo. Ik zal eens gaan kijken voor les. Maar ik en mijn papa waren aan het denken om hem nog een maandje weg te doen voor beter op te leren.. maar we twijfelen
)
dat is dus even de vraag) kan dat in mijn ogen geen kwaad en kan het zelfs helpen wat ontspanning te krijgen. 
en ook het doorzitten had ik niet meegekregen.aerdenhout1 schreef:Afgaande vanaf de foto zou ik niet gaan galoperen met dit paard. Maar ik zou er dan ook niet op gaan zitten eerlijk gezegd!
) dan gaat zijn kop ook heel laag) maar we hebben niet met mij erop gelongeerd, we hadden hem weggedaan in de examenperiode, dusja , ik ben wel naar daar geweest om op hem te zitten.
dat gaat goed alleen dan de punten waar hij schrik van heeft daar laat ik hem rustig naar kijken 

We weten alletwee dat hij nogal gespannen is en doen onze best.. dusja..

Als je dat niet weet, wat doe je dan in vredes naam op een 3 jarige pony?