Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dacht ook aan de bokt censuur haha.Ik zet even een stipje wan ik wil het ook met mijn pony gaan doen maar veel mensen zeggen dat het gevaarlijk is?
Lavien schreef:Naja, als je paard trekt lig je zo van je fiets. Te voet is duikel je minder snel op de grond. Maar als je paard weg wilt, dan wilt het weg: niets aan te doen danHaha ik moest ook lachen om de titelDacht ook aan de bokt censuur haha.Ik zet even een stipje wan ik wil het ook met mijn pony gaan doen maar veel mensen zeggen dat het gevaarlijk is?
. xAmigo schreef:Ik moest even twee keer nadenken bij de titel.
reininglover schreef:Ik dacht eerder aan de bokt-censuur![]()
Gewoon met kleine stukjes beginnen en eerst op het erf. Dus niet meteen op de grote weg gaan
reininglover schreef:Ik dacht eerder aan de bokt-censuur![]()
Gewoon met kleine stukjes beginnen en eerst op het erf. Dus niet meteen op de grote weg gaan
linda_walter schreef:ik fiets ook altijd met mijn shetlander
je stapt op je fiets en aan een hand hou je je paard vast das makkelijk

Vonnie84 schreef:Ik doe het niet meer. Vroeger fietste ik nogal eens met m'n paard. Maar als ze ook maar iets engs zien, kun je echt niets meer op je fiets. Levensgevaarlijk dus.
Ik zou niet eens de moeite doen om het je paard te leren.
IndianLady schreef:mijn fjord is bomproof en vind het heerlijk. Behalve als ik harder ga fietsen want dan moet hij gaan draven. Als hij chagerijnig is dan 'valt' hij mn bagagedrager aan. Laat even zn tanden zien. Mn shetjaarling wil ik het ook gaan leren. Paar weken terug even een stukje op het erf naast hem gelopen met de fiets tussen ons in. Hij vond het maar raar dat stomme ding tussen ons in. (5 meter gelopen)

ff lekker poetsen bitje in touwtjuh mee owjah het makkelijkste is wel om een fiets mee te nemen met trapremmen en niet met handremmen!
ze doen het gewoon vanzelf eigelijk. Mijn paarden luisteren wel goed op stem... Verder leg ik meestal mijn ene hand zachtjes tegen de hals zodat ze op dezelfde afstand van mij blijven. Zo voel ik ook als ze schrikken, naar binnen willen springen of me voorbij willen lopen om een of andere reden. Dan tik ik eens met de hand op de juiste plaats of ik zeg er wat tegen en dan is het meestal zo in orde.