Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Helaas zijn ze dat niet allemaal)
Barmat schreef:juist omdat er garantie op zit, het wel goed zou komen
ik hoop dat het goedkomt ondanks de garantie.
En dat was erg fijn, ik heb gewoon een half uur zonder angst gereden, en ook al was het rijtechnisch geen gezicht waarschijnlijk (dit was echt zo'n voorbeeld van een afgestompt paardje) heb ik genoten en ben ik het paard én de manege oneindig dankbaar! Deze week ga ik weer een lesje rijden, gewoon om vertrouwen op te bouwen, want dat krijgt idd steeds weer een deuk.
Barmat schreef:Bedankt allemaal
Iemand opperde voor een manege... ik heb inmiddels al één les gevolgd op een bomproof, oud manegepaardEn dat was erg fijn, ik heb gewoon een half uur zonder angst gereden, en ook al was het rijtechnisch geen gezicht waarschijnlijk (dit was echt zo'n voorbeeld van een afgestompt paardje) heb ik genoten en ben ik het paard én de manege oneindig dankbaar! Deze week ga ik weer een lesje rijden, gewoon om vertrouwen op te bouwen, want dat krijgt idd steeds weer een deuk.
Pauline schreef:Ik zou hem idd terug doen. En nu je praat over een manegepaard hoorde ik via een ander forum dat manege Cahama langzaamaan zijn paarden verkoopt omdat die stoppen als manege. Ik zou daar es gaan kijken als ik jou was? Alle mogelijkheden tot uitproberen, en even koffie komen drinken bij mij

(Heb nog steeds geen trailer noch trekauto)
Charret schreef:Wil je dan ook weer een Shire?