Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sammie75 schreef:Hulp teugels aan een jong paard????????????, dit vind ik nu echt het begin van het einde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoek liever eerst uit waarom je paard niet KAN buigen (en het is niet wil niet buigen).
Ik weet het antwoordt maar uit je bovenstaande reactie merk ik dat je het helemaal niet wil weten, dussucces bij de dierenarts want daar kom je zeker terecht, durf er om te wennen dat je grote liefde zeker kreupel gaat lopen.
En denk dan weer eens terug aan deze bokt topic![]()

WowAmigo schreef:Ik zou proberen haar gewoon eerst recht te laten lopen in het lijf (met twee benen naar voren rijden) en het hoofd even laten voor wat het is. Dit is vast een balansprobleem, 15x is nog niet zo lang onder het zadel! Dus om je been heen krijgen is denk ik nog een beetje veel gevraagd. Probeer met longeren het buigen een beetje voor elkaar te krijgen en richt je met rijden gewoon op voorwaarts en terug en recht vooruit, gewicht op twee teugels, heel simpel houden! Zo maak je de balans beter en zal uiteindelijk het bochtenwerk ook verbeteren.
Tanden kan ook problemen geven idd, past het bit goed?