Tips voor stille benen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Re: Tips voor stille benen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 11:06

Ja ik ben nu ook steeds met rijden echt aan het denken van benen stil benen stil benen stil, dat werkt tot nu toe vrij goed. Maar zodra mijn paard weer een beetje gaat vasthouden en ik hem dan weer los maak, oftewel zodra ik ''iets'' ga doen en niet meer aan mijn benen denk zwabberen ze weer. Tong uitsteken

Maar ik moet zeggen er is al wel verbetering te zien, volgens me lesgeefpersoon Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:56

Nu heb ik ook een ander probleempje en dat is dat mijn rechterpols op een gegeven moment heel raar draait dus dat me hand niet rechtop staat maar horizontaal.
Hoe kan dit, en hoe is het te verhelpen.
VIA PB! GRAAG

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:09

Als bovenstaande tips niet helpen, kun je bij een ruitershop ook een plakstick kopen die je op je zadel kunt smeren, dan blijf je iets meer plakken aan het zadel.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 15:16

Ik heb het ook heel erg gehad.
Tijdje met m'n stijgbeuls aan m'n singel vast gezeten met touwtjes en ze zijn nu al veeel stiller!

Elynia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:25

Zonder beugels rijden is een goede trainingsmethode, daar wordt je hele houding en zit beter van Lachen

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 10:31

iddd probeer eens zonder zadel te gaan rijden, dan krijg je veel gevoel met je paard en ook een betere zit, en dan mischien het zadel er op en gewoon eens zonder beugels proberen mischien heb je er wat aan, en neem eens les, !!!

Dromen

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 09:38

knolle_krack schreef:
iddd probeer eens zonder zadel te gaan rijden, dan krijg je veel gevoel met je paard en ook een betere zit, en dan mischien het zadel er op en gewoon eens zonder beugels proberen mischien heb je er wat aan, en neem eens les, !!!

Dromen

barreltjuh schreef:
Ja ik ben nu ook steeds met rijden echt aan het denken van benen stil benen stil benen stil, dat werkt tot nu toe vrij goed. Maar zodra mijn paard weer een beetje gaat vasthouden en ik hem dan weer los maak, oftewel zodra ik ''iets'' ga doen en niet meer aan mijn benen denk zwabberen ze weer. Tong uitsteken

Maar ik moet zeggen er is al wel verbetering te zien, volgens me lesgeefpersoon Haha!

Misschien moet je mijn berichten even lezen voor je reageert, ik heb les namelijk.