Buitenbak???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xsimone

Re: Buitenbak???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 10:13

Ik rijd altijd in een buitenbak, behalve als het onweerd of hageld of echt keihard regend, dus gewoon als het eigenlijk echt niet te doen is.
Ik vind buitenrijden nu eigenlijk niet zo erg meer, omdat ik het nu gewend ben, en de bak is eigenlijk altijd goed.

Dorage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:11

Wij hadden altijd een vrij zware bak en ree er eigenlijk nooit in vind het zwaar vervelend, maar nu hebben we dus de goede bak die nooit nat ook niet met hele zware regenval dus eigenlijk nóóit! Is met een agterberg bodem, en harstikke veel dreinage Lachen

Ik rij als het droog is altijd ook als het zachtjes regent maar zeker niet als het hard regent en als het vriest ook wel rijden maar ligt eraan of de bak wel of niet bevroren is Knipoog

tequilaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 17:53

Altijd behalve als het hard is dan gaan we naar binnen.

ariiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:37

een paard kan wel tegen een beetje regen dus als het een beetje regent rij ik ook gewoon buiten als ik niet anders kan..... in een storm met onweer en bliksem zou ik niet gaan rijden als ik jou was Lachen en in een zware bak kan je wel gewoon alle oefeningen doen maar geen uur rijden. rij in een zware bak max. een half uur Knipoog

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:05

met regen je je ook nog gewoon je hebt toch een cap op??!!?! ik rij door weer en wind Bloos Knipoog Tong uitsteken

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:10

Als het gevroren heeft rij ik niet en (zoals hierboven ook al eens gezegd) als het heel warm is dan ga ik liever 's ochtends of 's avonds rijden.
Met onweer zul je mij ook niet bovenop mn paard vinden brrr..

Lika93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:24

IK rij niet als het hagelt, en heel hard regent..
Maar als het miezert rij ik gewoon..
en als er te veel plassen liggen rij ik ook niet.
voorderest wel altijd Vork