Jotee schreef:Volgende week ben ik er zowieso niet, en morgen misschien ook niet.
Zie wel ff, heb in de vakantie ook andere plannen dan paardjehobbelen.
Zal er wel ff opletten dat ik niet teveel aan rechts zit.
Het is maar een idee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jotee schreef:Volgende week ben ik er zowieso niet, en morgen misschien ook niet.
Zie wel ff, heb in de vakantie ook andere plannen dan paardjehobbelen.
Zal er wel ff opletten dat ik niet teveel aan rechts zit.
Jotee schreef:Ja, dat snap ik. Zie wel ff hoe het allemaal loopt en wat m'n eigen plannen zijn buiten het hobbelen!
In augustus wil ik sowieso weer eens een les van Wendy hebben!
BeLoVeD schreef:Jotee schreef:Ja, dat snap ik. Zie wel ff hoe het allemaal loopt en wat m'n eigen plannen zijn buiten het hobbelen!
In augustus wil ik sowieso weer eens een les van Wendy hebben!
Is ze dan terug?
Citaat:Ik rij in de clublessen en word niet aangestuurd om te gaan draven, galoperen of whatever!
Ik kan dus zelf bepalen wanneer ik wat doe etc, natuurlijk is het zo af en toe ook wel dat we dingen moeten doen. Maar over het algemeen rijden we voor ons zelf!
Het probleem is meer dat ik het eng vind dat die anderen er bij in rijden.
Toen het mis ging gaf er een andere pony een vette bok weg voor meneers neus waar meneer kei maar dan ook kei hard van vandoor schoot. En dat met gevolg dat ik er met m'n linker zij & hoofd tegen de kant aan viel.
Voor die val reageerde hij ook al heftig op de kleine dingetjes van anderen en schoot ie er ook regelmatig vandoor. Dit gaat dan echt zo hard! Dus vandaar dat ik het nu echt eng vind om in een groep te rijden.
Ik weet niet of je me nu snapt? En of je daar ook raad op weet?

Rymke schreef:Goedzoooooo Jokeeee!! =D
Ikke ben trots op jeee
Heb je mijn profiel al gezien, met de foto's??
Ik ben al blij als ik bij de beste 50% zit ,, dan mag ik overrijden!! Rymke schreef:Dankjee!!! =D
Wahhaah niet zo enthousiast!!
Zo'n prestatie is it niet,, der mogen altijd vet veel heen;)
En ik wordt vast niet Fries Kampioen, ik moet tegen 38 mensen ofzoo..Ik ben al blij als ik bij de beste 50% zit ,, dan mag ik overrijden!!
Just_horses schreef:Ik zou gewoon even mijn verstand op nul zetten en gewoon rijden.. Probeer te rijden zoals je rijdt als je alleen bent..
Laat niet merken aan je paardje dat je bang hebt, want dan wordt hij ook onzeker.. En als hij dan weer gaat crossen en je gaat eraf gaat hij dat door hebben en dit vaker doen, want dan kan die lekker terug zijn stalletje in..
Blijf proberen! Succes nog
Jotee schreef:Rymke schreef:Dankjee!!! =D
Wahhaah niet zo enthousiast!!
Zo'n prestatie is it niet,, der mogen altijd vet veel heen;)
En ik wordt vast niet Fries Kampioen, ik moet tegen 38 mensen ofzoo..Ik ben al blij als ik bij de beste 50% zit ,, dan mag ik overrijden!!
Houd je stil!
Wees blij dát je er heen mag zeg, amehoela! Wou dat ik dat mocht!![]()
![]()
Jij kunt SÚPER rijden, en jullie zijn gewoon TOPPERS! Olé!![]()
Maar gewoon gaan met die banaan en je best doen, dan zit je vast wel bij de beste 50 %!![]()