Een soort huppeltje ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IvarDonja

Re: Een soort huppeltje ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 15:28

Hallo allemaal,

Sorry als ik hem omhooghaal maar ik wou even mijn verhaal toelichten.

In mijn laatste berichtje staat dat het alweer minder werd, aangezien ik met dat elastiek een soort druk op haar oren zette, heb ik het elastiek er ook af gegooid, waardoor ze dus weer ging huppelen. En echt heel erg echt wel 7 keer op een lange zeide ofzo.

Op een gegeven moment deed ze het zelfs aan de longe, en onder andere "goeie" ruiters.

We hebben haar toen een week "bakrust" gegeven, alleen maar buiten gereden en anders niks. En nu ben ik gister weer op gestapt ( met tegenzin eerlijk gezegd ), want het is geen lkkr gevoel zo'n huppeltje. En ik was al een kwartier aan het stappen, omdat ik opzag tegen het draven. En toen ben ik toch maar aangedraaft, en ja hoor geen HUPPELTJE gemaakt!! Ik heb alles geprobeert maar ze deed het echt niet! Ik ben super blij!

Maarja laat ik niet te vroeg juichen want je weet nooit of het nog terug komt, maar er is in ieder geval vooruitgang.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:36

Dat is goed nieuws.
Doet ze het buiten niet?

IvarDonja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 15:56

Nee, ook nooit gedaan, toen ze het nog heel heftig deed, deed ze buiten gewoon normaal lopen. Het was en is me nog steeds een raadsel