Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jeffreymom schreef:We hebben al eerdre problemen gehad met hem hij was toen continu aan het hoofdschuden ook tot erger aan toe... daar hebben we hem ook weer door heen gekregen.. nu heeft hij dus weer wat anders hij gevonden...
Met longe doet hij het ook niet dan heb ik het zadel er ook opliggen
jeffreymom schreef:tandarts is net geweest dat kan het niet zijn heb zijn rug gecheckt heb er anderen naar laten kijken
en het paard kan het makkelijk aan ik rij hem 3 x in de week 20 min ong voor de rest mag hij lekker dollen op de wei...
jeffreymom schreef:We hebben al eerdre problemen gehad met hem hij was toen continu aan het hoofdschuden ook tot erger aan toe... daar hebben we hem ook weer door heen gekregen.. nu heeft hij dus weer wat anders hij gevonden...
Met longe doet hij het ook niet dan heb ik het zadel er ook opliggen
JoviBan schreef:Ik denk dat dat inderdaad goed zou zijn, dat jij je wedstrijdambities voorlopig even uit je hoofd zet en je paard de wei in doet.
Dit om je paard een rustperiode te geven, om alles lichamelijk en geestelijk te kunnen verwerken en beter te kunnen uitgroeien tot een volwassen paardje (3 jaar is èrg jong en vroeg!). En om jezelf wat meer te verdiepen in het wezen paard en wellicht les te nemen op een ander paard, zodat je hem straks beter zult begrijpen, aanvoelen en rijden.
pearlie schreef:Mijn paard deed dat ook in het begin, maar dat was gewoon luiheid!! Een paar keer flink vooruit prikken en toen gingie al als ie de spoor alleen voelde kietelen. Maar dat wil niet zeggen dat dat in alle gevallen zo werkt natuurlijk.

pearlie schreef:Mijn paard deed dat ook in het begin, maar dat was gewoon luiheid!! Een paar keer flink vooruit prikken en toen gingie al als ie de spoor alleen voelde kietelen. Maar dat wil niet zeggen dat dat in alle gevallen zo werkt natuurlijk.
jeffreymom schreef:shenavallie
Het is niet om bot tereageren.. Ik dank ook tussen door iedereen die hier mee bezig is... ik heb het paard nu anderhalf maand het paard was al een ong een half jaar onder het zadel... dus het is voor mij wennen en voor hem... dus mijn conclusie is dat hij gewoon aan het puberen is.. en dat he zegt dat ik nog niet gechikt ben om in paarden in terijden heb al genoeg in gereden voor anderen en heb 3 jaar op een dressuurstal gereden en gewerkt enzzz...
maar als jij denkt dat ik jou en iedereen hun reactie niet accepteer reageer dan niet of stuur een pm
jeffreymom schreef:ik heb het paard nu anderhalf maand het paard was al een ong een half jaar onder het zadel... dus het is voor mij wennen en voor hem... dus mijn conclusie is dat hij gewoon aan het puberen is..
jeffreymom schreef:Joviban
Ik reageer gewoon op jullie reactie.s en das mijn mening.. en dat jij zo achterlijk wil gaan lopen doen moet je zlef weten maar flinker dan een paasei eind op zeg
jeffreymom schreef:Joviban
Ik reageer gewoon op jullie reactie.s en das mijn mening.. en dat jij zo achterlijk wil gaan lopen doen moet je zlef weten maar flinker dan een paasei eind op zeg
jeffreymom schreef:randalinpony
Toen was de probleem met het hoofdschuden idd opgelost....
NOu omdat het een jong paard is pak ik niet de teugels gelijk op.. we waren toen nog in de test fase met elkaar...
Het afwenden gaat prima
jeffreymom schreef:tandarts is net geweest dat kan het niet zijn heb zijn rug gecheckt heb er anderen naar laten kijken
en het paard kan het makkelijk aan ik rij hem 3 x in de week 20 min ong voor de rest mag hij lekker dollen op de wei...