ontspanning in de rug

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sweetie86

Re: ontspanning in de rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 08:02

Zelf ken ik het probleem van het niet loslaten van de rug, mijn pony had dit probleem ook. wij hadden ook van alles geprobeerd, totdat een homeopaat tegen ons zei dat het probleem niet allee in de rug zat maar in het hele lichaam van het paard, mijn pony had namelijk beginnende atrose. Hiervoor kreeg ik toen druppels en moets mijn pony naar de smit voor speciale ijzers... dit hielp toen en liet hij ook zijn rug los... Helaas was er na 1,5 jaar niets meer aant te doen de atrose was erger geworden en mijn pony kon amper lopen...
maar hierdoor heb ik nog wel 1,5 jaar kunnen rijden

Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:19

aerdenhout1 schreef:
Zoek iemand die je er ECHT mee kan helpen! Elk paard is op den duur n.l naar ontspanning te krijgen. Een kaptoom help in jou geval niet, dat kan ik in elk geval met 100 % zekerheid vertellen.

Waarom zou een kaptoom niet helpen?
Kijk naar de methode van Marijke de Jong die de kaptoom gebruikt om het paard recht te krijgen (eerst aan de hand, dan pas erop).
Pas als het paard zich rechtricht en niet meer valt, zal het de rug loslaten.

Ik heb wel een paar adressen voor je, mocht je interesse hebben, pb maar even.

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:38

hoe werkt dat dan met pessoa tuig want ik mag mijn pony niet bijzetten van de dierenarts.....
En rechtzetten met de kaptoom ik zou ook wel meer willen weten hierover....
JE hebt een pm' tje...

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:42

dit is een foto waar je het pessoatuig op een paard ziet
Afbeelding