Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan moet een rot gevoel gevenCitaat:maar na drie keer was ik helemaal op en mijn benen wilden niet ophouden met trillen van de spanning

Eerst een sprongetje van 2 autobanden en toen 1 van 3 hoog. Toen dacht ik eerst Hmm is toch best hoog. Maar ben er gewoon overheen gegaan en toen vond ik het wel leuk. En laatst 4 autobanden hoog (is nog maar boven mn knie
). Binnenkort ga ik even wat meer banden erheen slepen en iemand meenemen om wat hoger te gaan.

Vraag anders of je op een rustige pony mag rijden. Veel succes. Hou je me op de hoogte? Voor meer tips PB maar ff.
ik krijg dan het idee dat ik in de lucht ga blijven hangen en dan nog harder neerkomen. heb je dan geen bang om "te los" te zitten, geen houvast meer te hebben?
In de inrijpiste was ik nog aan het bedenken of ik toch niet gewoon maar weer zou afzadelen en dressuur rijden. Maar dat kon niet, want ik had m'n proef al betaald en jij was zo lief om me gisteren te helpen en je springzadel uit te lenen! 
)

.
) 
dat zou ik nu toch niet echt proberen

heb geen gsm meer nodig
Wirobelgje schreef:achter je zadel blijven hangendan moet een rot gevoel geven
dus als ik met mijn springzadel spring dan zou ik normaal geen last mogen hebben van de bodyprotector?
mijn dressuurzadel heeft anders ook niet zo een hoge achterkant
ja ik spring met mijn dressuurzadel omdat ik me daar eigenlijk best veilig op voel (ook omdat ik daar denk ik vaster op zit)
ik weet dat een springzadel beter is, maar daar kan ik dan weer geen dressuur mee rijden.
tis toch altijd iets he
thx voor je tip, daar ga ik ook zeker iets mee doen.
, binnenkort eens oefenen se om te zien hoe comfortable ik me ermee voel. En als het echt goed helpt dan schaf ik mij zo eentje aan ("een verantwoorde investering" zoals mijn ma het zegt)