Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:Op dit moment heb ik niet eens een paard.In welke klasse rij je met je paard?? Ik zie n.l in je profiel helemaal geen foto's van een hoger gereden paard. ( Niet aanvallend bedoeld!!! )
Katja schreef:aerdenhout1 schreef:Op dit moment heb ik niet eens een paard.In welke klasse rij je met je paard?? Ik zie n.l in je profiel helemaal geen foto's van een hoger gereden paard. ( Niet aanvallend bedoeld!!! )![]()
Maar in het verleden heb ik met meerdere paarden ZZ-L en eentje ZZ-Z gereden.
bokjes schreef:Misschien kun je dit met een balkje wel oplossen! Midden in de bak een balkje leggen en met het handveranderen wisselen misschien snapt je paard dan in 1 keer de bedoeling wel. Soms moet gewoon eerst het kwartje vallen.
SGWOllie schreef:Ik denk dat ze TS bedoelt....
Dacht dat het op mij sloeg omdat het onder mijn tekst staat.
Ziet het erg zo slecht uit dan
? Ik rijd met mijn paard geen wedstrijden (vanwege slofteugel die je dan ook wel gezien hebt
dit zijn trouwens niet de best foto's van ons rijden maar heb er gewoon niet zo veel van ons samen) maar kan alle oefeningen tot en met de z1 prima met haar.. Met studentenwedstrijden rijd ik nu L2/M1 maar dat is op vreemde paarden dus een iets ander verhaal
Verder reed ik vroeger altijd op heel veel springpaarden waarmee ik in galop wisselde en dat was allemaal geen probleem..
En voor Sonja: zoals ik al zei was ik aan het denken hoe ik dat ga vertellen los van wat je gewoon moet doen zoals je dus niet wilde horen
Maar ik zal het filmen en dan kunnen jullie beoordelen of ik het fout doe of dat het een idioot truucje is!
). Het enige probleem is dus dat ze het in het begin (als ze nog niet los is) heel moeilijk vind om te ontspannen. Met slofteugel gaat dat prima en dan is er na 10 minuten ook niks meer aan de hand. Ze heeft ook geen enkele pijn ofzo dus als het op deze manier goed gaat ben ik er blij mee!