Enfin, heb jij ook begrepen dat hij zelf mensen gaat opleiden die hem kunnen helpen bij dit probleem?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy"]
[quote="SuperPepeijn schreef:het is volgens mij alleen maar logisch dat een goedgaand paard recht is, dat is de basis. ik moet niet proberen mijn paard niet recht te hebben in de priveles, dan krijg ik echt op mijn donder. daar wordt echt op gehamerd. het is wel vreemd dat het gebracht moet worden door AdB terwijl elke instructeur het zou moeten onderwijzen.

SuperPepeijn schreef:schuld van "wat wilt de klant"-gedachte.zou het niet een stukje "bewust maken" zijn?Citaat:Enfin, heb jij ook begrepen dat hij zelf mensen gaat opleiden die hem kunnen helpen bij dit probleem?

. 
Cassidy schreef:Alleen werkt het Anky systeem niet op alle paarden. Maar een heleboel mensen kopieren haar wel....

Wouter24 schreef:
en dan even over die belg, prachtig mooi dat mensen daarin geloven en hij zal inmiddels vierkant binnen zijn met zijn clinics, maar het enige wat hij doet is paarden rechtrichten, iemand die een goeie instructeur heeft zal hem dus nooit en te nimmer nodig hebben.

. Max is niet voldoende rechtgericht en 1 van de eerste dingen die Herman Wientjes opmerkte toen ik enkele maanden geleden bij hem was dat dat mijn probleem was (wist ik zelf ook wel maar de ene dag lukt het me beter om het op te lossen dan de andere). Met hulp van Herman kreeg ik Max toen ook welliswaar op een andere manier rechtgericht. Ik ga er in ieder geval van uit dat als mijn paard lekker in de rondte swingt en links en rechtsom zonder problemen buigt en super aanvoelt het niet verkeerd kan zijn wat we toen gedaan hebben. Tot zover denk ik dat het wel meevalt met de nederlandse instructeurs. Maar het kan altijd beter toch.
.