advies nodig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: advies nodig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 07:49

Dat lijkt mij logisch maar volgens mij gebruiken ze daar plaatselijke verdoving voor, ludocaine. Ook is mij verteld dat die wolfskiezen makkelijk te trekken zijn, niet diep in de kaak zitten en vrijwel pijnloos is. Maar als het tegen zit....

Clyde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:06

ik ben niet zomaar naar een osteopaat gegaan hoor. Niet omdat het in is. Mijn paard is al jaren heel erg schrikkerig. Zelf heb ik hem nu anderhalf jaar. Niet leuk om mee te rijden als hij erbij alles vandoor vliegt. Rechterbuiging kon hij na jaren trainen nog niet maken. Nu volgde ik een les waarbij hij echt er steeds in paniek vandoor ging. Zo erg had hij dat niet eerder gedaan. De instrukteur vond het een levensgevaarlijk situatie. (gelukkig dat ik goed kan blijven zitten). Hij waarschuwde me voor dat ik met dit paard zou kunnen verongelukken. Ik heb daar over nagedacht. En gekeken wat de opties waren. Toen kreeg ik advies om ereens na te laten kijken door een osteopaat. Deze is ook afstudeerd in fysiotherapie. De opleiding die zij volgde is alleen voor artsen, fysiotherapeuten. Anders kom je er niet bij.

Het heeft voor mijn paard een wereld van verschil gemaakt. Als je ziet hoe hij nu kan lopen en buigen, en dat hij veel rustiger is tijdens het rijden. Voor ons is de ervaring dus positief. Vandaar dat ik dit noemde. En het is niet onwaarschijnlijk dat het probleem kan terugkeren, dan krijgt hij weer een behandeling.

pipelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:37

wta zegt je instructeur?? ervan:P