Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
postbodesiem schreef:Ik heb ook eens een steigeraar gehad, die heeft het afgeleerd doordat ik haar met een zweep tussen de oren sloeg, het klinkt zielig, maar ik heb vroeger eens door een ander paard in het ziekenhuis gelegen doordat ik met dat dier op de weg achterover ben geklapt (steigeren) en ik met heel veel mazzel alleen maar een week plat moest, mijn rug en nieren waren gekneusd. (paard kwam bovenop mij terecht) Dus een steigerend paard is bij mij uit den boze en die pak ik dan best grof aan, ik wil niet weer het ziekenhuis in.
VIPPIEKIPPIE schreef:I had het niet over stelling rijden, maar over haar omtrekken, door haar met je binnenhand helemaal om te trekken breng je haar uit evenwicht en kan ze niet verder omhoog komen. Met ëxtreme" stelling rijdenkan ze overigens niet omhoog komen, ze hebben dan geen evenewicht.
runningkawa schreef:Elke beginner kan dat na gaan doen, terwijl ze zelf misschien alleen voor wat los moeten laten, omdat ze hem zelf omhoog trekken...