Wendel schreef:jeetje urielle. Het lijkt net of ik mezelf zie ziiten. Ik zit dus ook zo naar voren. Dit komt bij mij ook mede een gekanteld bekken. De ene kant staat recht de linker is gekanteld. Dacht dat mijn voorover vallen altijd te maken had met mijn rug en schouders, maar ik weet nu waar ik mijn fysio even weer naar moet laten kijken. Hij heeft het eerder geprobeerd recht te kraken maar dit was tot 2 keer toe niet gelukt. Zelf een beetje gespannen maar sinsdien heb ik wel altijd last van mijn heup/ bekken.
Ja, dat bekken, dat heeft zoveel invloed, daar kom ik nu pas achter eigenlijk!
Bij mij staat de rechterkant extreem naar achteren maar helaas kan het nog niet gekraakt worden omdat mijn bekken nog heel week en instabiel is van mijn zwangerschap - en ook ontstoken momenteel trouwens.
Ik dacht bij mij eerst dat het kwam door de veranderde balans van de zwangerschap en ik heb me echt uit de naad getraind op mijn zit, maar het naar achteren kantelen van mijn bekken was gewoon fysiek onmogelijk! Het voelde gewoon aan als een hele stijve stugge rug vond ik. Ik heb een paar maanden bij de osteopaat gelopen en ben nu sinds een maand ongeveer bij de fysio bezig. Nu een paar maanden bijna niet rijden, veel oefeningen doen, en ik hoop echt dat het dan in orde komt.