Fortuna_love schreef:Ja , mijn pony heefd iets anders,
Als ik terug ga keren van de buitenrit, loopt tie keihard naar huis !!![]()
ja dat doet ie van mij ook idd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fortuna_love schreef:Ja , mijn pony heefd iets anders,
Als ik terug ga keren van de buitenrit, loopt tie keihard naar huis !!![]()
maar dat deed hij goed zonder pogingen tot omdraaien liep hij door dag daar na ging ik rijden zou eigenlijk in de bak rijden maar vriendin van me vroeg of ik bij haar kwam rijden dat zijn de buuren ik ben er heen gereden het was 100m verder hij wou omdraaien maar door te braaten en goed voorwaarts te houden is hij niet om gedraaid ik ga zaterdag een stukje verder proberen .momo_lover schreef:ik heb dat probleem ook gehad met mijn verzorgpony. Ik heb ben der naast gaan lopen want dan ging ze wel. In het begin kon ik pas op gaan zitten als we bijna weer thuis waren maar telkens elk ritje kon het weer wat eerder. En na ong een half jaar kon ik lekker zo het erf afrijden. gewoon doorzetten en probeer een gevecht met je pony uit de weg te gaan.
momo_lover schreef:ik heb dat probleem ook gehad met mijn verzorgpony. Ik heb ben der naast gaan lopen want dan ging ze wel. In het begin kon ik pas op gaan zitten als we bijna weer thuis waren maar telkens elk ritje kon het weer wat eerder. En na ong een half jaar kon ik lekker zo het erf afrijden. gewoon doorzetten en probeer een gevecht met je pony uit de weg te gaan.

M_nimco_ schreef:mischien als je ernaast gaat staan en dan met bijvoorbeeld iets lekkers haar van het erf lokt??

Veel succces!