Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lieski schreef:door de val van een poosje gelede kan er nog steeds un klein verstuikingkje ofzo zijn dus ga misschien een keertje naar de dierenarts ?

zoiets is niet normaal !
. Dus fritas schreef:ze doet het juist ook als we recreatief rijden en in het bos kan ik net elke pas controleren die ze zet of ze niet struikeld en vooral niet in galop. want een bosritje kan ze niet rustig maken ze wil altijd vooruit. dus dat is ook niet de oplossing.sta nu ook verder van het bos af en heb niet elke keer de tijdom naar het bos te gaan. dus wil ook gewoon in de wei kunnen rijden. anders kan ik maar 1 x in de week rijden als het meezit en dat vind ik te weinig voorhaar.dit zou best wel eens een typisch geval van ouderdom kunnen zijn inderdaad, ik zou lekker recreatief rijden beetje bosritjes lekker knuffelen en gewoon lekker relaxed rijden.
Ntlie_ schreef:Op wat voor ijzers staat je pony eigenlijk?
Want Katinka heeft sinds kort andere ijzers (ben even de naam kwijt), dat zijn van die ijzers die van onder rond aflopen zegmaar, dus niet van die platte. En zij loopt er echt als een trein op, struikelt bijna niet meer!

en dan merken ze het niet zo snel. Ik heb dan slobber van Subli, muesli er door en het middeltje. Ze eet het eigenlijk met gemak..haha