wat te doen iin de bak ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Haffie

Re: wat te doen iin de bak ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 14:46

@lisa__ jaa dat dacht ik eerst ook , maar ik had gedacht dat het wat minder zou zijN:S. dan zit ik in volle galop probeer ik d'r dus om te draaien [ wat soms lukt ] gaat ze iin vliegende galop weer de hoek in:S. het is dus niet zo leuk meer:"|

XXHiskeXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 16:00

Weet een leuk spelletje als ze een beetje braaf zijn: de ene doet zijn ogen dicht. De ander maakt geluiden en degene moet met zijn ogen dicht, de ander vinden. Klink saai maar is best leuk:D ook kun je een soort parcoursje uitzetten dat je moet slalomen, van je pony afstappen enz enz. Haha!

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 00:28

Een parcours bouwen is leuk met allemaal hindernissen was op hangen appel pakken water dragen enz.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 20:46

ze probeert idd heel erg uit. me zusje heeft d'r eens goed laten zien wie de baas is. naar vijf minuten al nat was ze, op het eind was ze helemaal zijknat ze had er naar een kwartier ook super aan het lopen:D!

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:43

Rijd tempowisselingen.
Doe een een paar passen wijken of wat middendraf.
En er zijn 101 figuren die je kan rijden,gewoon een beetje creatief zijn is al genoeg. Knipoog

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 19:47

Hét gaat weer helemaal super .. ze loopt me nog een beetje te proberen.. zelfs ik kon vandaag aangaloperen in alle hoeken:D alleen nog 1 klein probleempje.. ze blijft heel erg plakken.. [ bumperkleven:P]. dus dan gaat ze de hele tijd tegen de kont van haffie aan..:|. en dan geef haffie een bokje.:| dat ik d'r dus niet weg krijg van haffie..