Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zie de verbaasde blikken op stal al als mijn cassie ineens de piaf doet!
zevenster schreef:
@Odie, ziet er inderdaad goed uit, op wat taktfoutjes na. Zelf zou ik hem ook nog meer willen zien "zitten", maar ik weet natuurlijk niet hoelang je dit al met hem traint. Je hulpen zagen er wel keurig uit. Je komt (gelukkig) over als iemand die weet waar ze mee bezig is.
zevenster schreef:@ Odie, heb net je profiel gelezen. Je paarden zien er goed uit!
Suzanne F. schreef:Het is als oefening een gevolg van de jarenlang systematische scholing van een paard. Het is geen oefening als doel op zich als kunstje.
) Tegenwoordig gebeurt dit vaak ook nog zo, wordt natuurlijk niet publiekelijk verteld, slechte publiciteit
.
.
Haha
(nadruk op: Gehoord)
- ?? Alicia2u schreef:Ik weet niet of dit de meest ideale manier is, maar voor mij en de paarden die ik reed werkte het.
zelf nooit gedaan, maar het ziet der altijd wel heeel gaaf uit!
Jippie schreef:Alicia2u schreef:Ik weet niet of dit de meest ideale manier is, maar voor mij en de paarden die ik reed werkte het.
Voor paarden die van nature niet bijzonder veel aanleg hebben voor piaffe is dit idd een heel klassieke methode.
, waarom kopieerje de post van Blieb01?