Loskomen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

Re: Loskomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:16

Als ze deze pony pas een half jaar onder het zadel heeft wordt het een heel ander verhaal dan een pony die al veel verder is doorgereden!

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:17

in negatieve of positieve zin voor hannah?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:24

Nadua ik heb al pm contact met de ts dus bemoei je er verder niet mee...hoe goed bedoeld ook!

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:26

wat is het verschrikkelijke jamer dat dit topic deze kant op moet gaan

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:27

aerdenhout1 schreef:
Nadua ik heb al pm contact met de ts dus bemoei je er verder niet mee...hoe goed bedoeld ook!

haha ik hou er niet van als mijn vriendin aangevallen wordt en dan mag ik best zelf zeggen wat ik er van vindt. Dus ik schrijf wat ik wil schrijven. En misschien bemoei ik me er mee in jouw ogen.. Doe het lekker toch Haha!

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:27

Perla schreef:
wat is het verschrikkelijke jamer dat dit topic deze kant op moet gaan

Vind ik ook Aniet Knipoog

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:34

Het is alleen erg jammer dat je "vriendin" en ik een heel leuk pm gesprek hebben gehad! Misschien was het beter geweest om het openlijk te doen???

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:35

nou prima, dan is bij deze alles opgelost Knipoog

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 23:41

idd we hebben even via pm gepraat Lachen

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:41

superdupa Haha!

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 01:28

Heb een beetje net hetzelfde voorgehad met m'n paard. Ze was nu al wel negen enzo, maar had lange tijd stilgestaan, en haar spieren waren niet echt "klaar" om meteen snel te zijn "opgewarmt". Mijn instructrice heeft me goede tips gegeven om op te warmen iig ! En het kan zijn dat het idd heeel lang duurt, was bij mij eerst ook zo hoor !
Maar nu heb ik ff les van iemand anders, en bij die "mag" ik maar , neem bv. 2 rondjes stappen, wat slangenvoltes en achtjes, draven, terug wat stappen, en hup: opgericht rijden ! (Oké die nieuwe lesgever is wel springgericht enzo). En in het begin dacht ik: "OOH JEEJ ! m'n paard is helemaal nog niet opgewarmt om opgericht te rijden en moeilijkere oefeningen te doen, maar wat bleek, ze was het wel !!! Ik moest gewoon zelf wat rustiger blijven, m'n hulpen niet "te hard" doorgeven, ook een "zachter been" krijgen zal ik het zo maar uitdrukken !
Zo sprong ze bv. rechts ook altijd verkeerd aan, zelf op een volte ! Mijn nieuwe instructeur heeft me geleerd gewoon rustig te blijven, doen wat ik moet doen: en hej ! ze springt juist aan :d !

FemkeBeljon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 15:54

Nou Hannah, het spijt me voor mijn felle reactie. Mijn punt is duidelijk niet overgekomen, aangezien jullie zeggen dat ik denk dat ik alles beter weet. Even voor de duidelijkheid: Dat is absoluut niet zo! Ik voel me echt niet meer dan jullie. Maar ik zal me er verder buiten houden!

desiretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 16:23

net wat ladylay zecht

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 23:02

FemkeBeljon schreef:
Nou Hannah, het spijt me voor mijn felle reactie. Mijn punt is duidelijk niet overgekomen, aangezien jullie zeggen dat ik denk dat ik alles beter weet. Even voor de duidelijkheid: Dat is absoluut niet zo! Ik voel me echt niet meer dan jullie. Maar ik zal me er verder buiten houden!

geaccepteerd Knipoog
verkeerde conclusie femke Lachen, je reageerde zo fel, het kwam niet echt vriendelijk over, en zo kwam het idd dus ook open....
en ik geloof als je zegt dat het niet zo is.....en je hoeft je er helemaal niet buiten te houden.
tips zijn altijd welkom Knipoog

en de rest, dank jullie wel voor de tips Knipoog