Een paard beleren.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sokje

Re: Een paard beleren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 14:27

Ik heb trouwens besloten het niet te doen, ik ga eerst kijken of er begeleiding is en dan wil ik het samen met diegene doen. Lachen en als die er niet is, dan ga ik verder met andere dingen

Het jammere is dat het 25 minuten fietsen is, en diegene er dan maar net moet zijn op de dagen dat ik er ben.

Bedankt voor alle adviezen
het is jammer dat het een Kunst is, het zou zo mooi zijn als iedereen het zomaar kon..maar ja..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:57

Wil niet zeggen dat je het nooit kunt leren sokje, zoals al eerder genoemd leer je al een heleboel door te kijken. Als je het interessant genoeg vindt, dan ga je er vanzelf moeite voor doen om je verder te bekwamen. Dat begint bij kijken, later wat meehelpen, leren hoe je een paard nu eigenlijk vast moet houden, allerlei andere foefjes, tot je er ooit eens een keer zelf op stapt...Maar daar moet je wel de tijd in willen steken, want dat is geen kwestie van maanden helaas.

sokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 16:23

Jah idd.
Bedankt iig

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:36

Heel verstandig, helemaal omdat het zo'n eind bij je vandaan is en er geen begeleiding is.
Maar als je echt wilt, valt er een heleboel te regelen.

sokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 13:06

Ik zat te denken aan dat ik miss van de lente een advertentie kan plaatsen of ik iemand ermee kan helpen in ruil voor uitmesten of zo? Lachen